Jag bara svävar fram

Något jag är sjukt less på är att flyga. Jag gillar hela den här grejen med att åka ut till flygplatsen, sitta där och titta på folk och se fram emot ett spännande äventyr. Tyvärr är det oftast inte så mina flygresor ser ut just nu, de går mest på rutin. Jag är till och med på väg att kunna boka en bonusresa med SAS snart eftersom jag har så många poäng, trots att det inte alltid är det bolaget jag flyger med.

Egentligen hade jag tänkt att åka till Japan i april. Tyvärr blev det inte eftersom jag fick ändrat schema. Jag funderar på någon liten tur i Europa istället. Några tips kanske? Det är ju så enkelt nu när jag bor i Stockholm och slipper lägga ned tid och pengar på att ta mig från Norrbotten till Arlanda för att kunna resa.

En snabb fika på Arlanda före avgång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0