Vill du att jag designar en header till dig?

Jag har fått några förfrågningar om jag gör headers åt andra. I mån av tid kan jag tänka mig att göra det. I så fall blir det något i stil med den jag har. Här är några punkter om hur du går till väga:
  • Ange måttet du vill ha i pixlar. Till exempel: "900x200 pixlar".
  • Bifoga bilderna som ska vara med.
  • Skriv vilken färg eller färger den ska vara i.
  • Ange länkadress till din blogg.

Jag gör det helt gratis i utbyte mot att du länkar mig i din sidomeny under hela tiden du använder headern. Observera att jag inte gör några hela bloggdesigner eller kodningar. Du får alltså sätta in den själv:)


Kommentarer
Postat av: jenny

supersöt header! var gör du dina headers? (:

2012-05-06 @ 11:08:54
URL: http://j-j3nny.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0