Planera livet

Jag råkade just skriva "lovet" i rubriken istället, men ett sådant var det länge sedan jag hade. Inte ens när jag gick skola förra året hade jag någonsin ledigt, eftersom jag samtidigt jobbade som nöjesrecensent för en dagstidning och som rekryteringsledare för ett au pair-företag.

Hur som helst. Den här veckan måste jag bestämma hur min framtid blir. Lite jobbigt med alla dessa beslut, även om det alltid löser sig i slutändan.

Jag får se hur framtiden blir med den här bloggen också. Jag har egentligen en annan blogg med en annan nisch, men se gärna till att följa den här så att det blir roligare att satsa på den :)


Kommentarer
Postat av: Moa

Just so you know ... jag följer denna bloggen! Den andra vet jag inte vad den heter ;)

2012-05-01 @ 22:21:12
URL: http://moasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0